איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים בראש העין

בשעה טובה אתם עוברים אל בית החלומות שלכם אבל לפני כן אתם צריכים למצוא נגר שמתמחה בשיפוץ חידוש ועיצוב מטבחים בראש העין. בפורטל המטבח שלי תוכלו להשוות בין מספר הצעות מחיר והכל ללא התחייבות מצידכם. אז מה צריך לדעת לפני שמחפשים נגר מטבחים בראש העין? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מה עדיף - חברת מטבחים בראש העין או נגר פרטי?

בהזמנת מטבח אצל חברת מטבחים אפשר לבחור מתוך קטלוג קיים וכל שינוי עלול להוביל לעלייה במחיר ולעיכוב בביצוע ההזמנה. לעומת זאת כשמזמינים מטבח אצל נגר פרטי הוא יוצר עבורכם מטבח בהתאמה אישית ומגשים את כל החלומות שלכם מבחינת צבע צורה וגודל.

 

מטבחים בראש העין

איך לבחור נגר מטבחים בראש העין?

המטבח הוא הלב של הבית. אנחנו מבשלים יחד חוגגים יחד ויוצרים זכרונות יחד. לכן חשוב שהוא יהיה פרקטי מצד אחד ואסתטי מהצד השני.

 

היות שכולם יודעים שלא מחליפים מטבח כל שנה ואפילו לא כל חמש שנים מומלץ לבחור בנגר מטבחים בראש העין על פי הקריטריונים הבאים:

  • איכות העבודה – בחרו בנגר המתמחה בבניית מטבחים בראש העין או בחידוש מטבחים בראש העין רק אחרי שתראו מטבחים קודמים שבנה לפני שנה ולפני חמש שנים. כך תוכלו לבחון את איכות העבודה שלו בטווח הקצר ובטווח הארוך.
     
  • זמן אספקת העבודה – תכנון מטבח נמשך כמה שבועות בנייה שלו כמה חודשים. חשוב לבחור בנגר מטבחים שיכול לספק את המטבח ולבצע את ההתקנה תוך עבודה ריאלי (בדרך כלל חודשיים).
     
  • המלצות – לכל נגר מטבחים בראש העין תהיה רשימת לקוחות מרוצים. בקשו לשוחח עם כמה מהם על מנת להתרשם באופן ישיר מצורת העבודה מולו.

כמה עולה נגר מטבחים בראש העין?

כל אחד רוצה את המטבח הכי טוב בהתאם לתקציב שלו ולכן חשוב לקבל מספר הצעות ממספר נגרים שונים המתמחים בבניית מטבחים זולים בראש העין. בפורטל המטבח שלי תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר ולחסוך עד 37% בעלויות. ראו גם את מחירון המטבחים שלנו עם מחירים מעודכנים.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

מה כדאי לדעת לפני שעושים עיצוב מטבחים בראש העין?

הדרך בה עושים עיצוב מטבחים בראש העין משתנה בין משפחה למשפחה. לכל אחת יש התנהלות שונה במטבח אך חשוב לדעת מראש:

  • מגירות או מדפים – לכל שיטת אחסון יש יתרונות וחסרונות וכדאי לדעת מראש מה אתם אוהבים יותר.
     
  • ידיות אינטגרליות או ידיות רגילות – ידית אינטגרלית היא ידית מובנת בדלת עצמה ולרוב היא עולה יותר מידית רגילה המוברגת אל הדלת או אל המגירה. שני סוגי הידיות יפות שני סוגי הידיות פרקטיים נשאלת השאלה מה יהיה לכם יותר נכון?
     
  • שקעי חשמל – אם אתם משפחה שאוהבת לבשל ולהשתמש במיקסר מכונת קפה בלנדר ושאר כלים מטבח חשוב שיהיו לכם מספיק שקעי חשמל. זה לא נעים לראות מפצל במטבח מה גם שזה מסוכן.