איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים בקריית אונו

השוואת מחירים ללא כל התחייבות? רק בפורטל "המטבח שלי" הפורטל שחוסך לכם זמן יקר וכסף רב. בעזרת הפורטל שלנו תוכלו לדעת כמה עולה לעשות חידוש מטבחים בקריית אונו איך לבחור נגר בקריית אונו ואיך להשוות בין חברות שונות שעושות בניית מטבחים בקריית אונו. אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותוכלו לחסוך עד 39% בעלויות.

מה ההבדל בין חידוש ובניית מטבחים?

אנשים רבים בקריית אונו מתלבטים בין שתי אפשרויות: חידוש מטבח קיים או בניית מטבח חדש. בדרך כלל חידוש מטבחים בקריית אונו יעלה פחות כסף בגלל שהוא כולל מתיחת פנים למטבח הקיים (החלפת חזיתות ידיות ועוד). לעומת זאת בניית מטבחים בקריית אונו מתחילה מאפס כאשר תכנון המטבח נעשה בהתאמה אישית לצרכי המשפחה.

 

מטבחים בקריית אונו

זמן אספקה ממוצע למטבח

כשעושים חידוש מטבחים בדרך כלל העבודה מסתיימת תוך חודשיים אך בניית מטבחים דורשת יותר זמן כי בתהליך העבודה נכללות גם המדידות ולרוב עד שהמטבח מוכן ועומד על כנו עוברים בממוצע כארבעה חודשים.

מטבחים זולים בקריית אונו

אנשים רוצים לעשות שיפוץ מטבחים בקריית אונו ולכן מחפשים נגרי מטבחים מקצועיים או חברות מטבחים המייצרים מטבחים זולים בקריית אונו.

 

הדרך הטובה ביותר להוזיל עלויות של ייצור מטבח היא באמצעות תכנון מקדים הכולל:

  • תכנון יחידות אחסון ומגירות בגודל סטנדרטי ולא גודל מיוחד.
     
  • בחירת מטבח פורמייקה בצבעי בסיס: שחור, לבן, שמנת.
     
  • בחירת פרזול פשוט (מסילות וצירים).
     
  • בחירת ידיות פשוטות.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

טיפים לבחירת נגר מטבחים בקריית אונו

ההחלטה לבחור חברת מטבחים או נגר מטבחים בקריית אונו מושפעת מכמה גורמים.

 

על מנת שיהיה לכם קל לבחור בין השניים צוות "המטבח שלי" מביא לכם מספר טיפים חשובים:

  • תכנון תקציב: בכל שיפוץ יש חריגה מהתקציב. לכן מראש הקצו בין 10% ל-15% חריגה בתקציב השיפוץ למטבח. בהתאם לתקציב תוכלו לבחור בין חידוש מטבחים בקריית אונו או בבניית מטבחים בקריית אונו.
     
  • המלצות קודמות: יעזרו לכם להחליט האם התוצאה הסופית מוצאת חן בעיניכם. בנוסף תוכלו להתרשם איך נראה המטבח כמה שנים לאחר ההתקנה? האם הצבע מתקלף? האם המגירות נתקעות?
     
  • התקנה מהירה: המטבח הוא לב הבית ולכן חשוב לסיים את השיפוץ שלו כמה שיותר מהר. בדרך כלל שיפוץ מטבח נמשך כחודשיים. חשוב לבחור בנגר מטבחים או חברת מטבחים בקריית אונו שיוכלו לעמוד בזמני האספקה ולהתקין את המטבח בהתאם ללוחות הזמנים שלכם.
     
  • אחריות על העבודה: חשוב לוודא שהצעת המחיר שתקבלו מהנגר או מחברת המטבחים תכלול גם אחריות על העבודה. בדרך כלל ניתנת אחריות על הפרזול למשך 7 עד 10 שנים בעוד שהאחריות על המטבח עצמו תלויה במי שמייצר אותו. יש חברות מטבחים בקריית אונו שיתנו שנה אחריות בלבד ויש נגרים שלא יתנו אחריות בכלל. לכן לפני שאתם עושים בניית מטבחים בקריית אונו פשוט תוודאו מראש – מה תוקף האחריות?