איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים באור עקיבא

רוצים להחליף את המטבח שלכם? אנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך עד למטבח החלומות שלכם. איך בוחרים נגר מטבחים באור עקיבא ואיך חוסכים במחיר? מתחילים.

מטבחים באור עקיבא

מטבח בהתאמה אישית הוא יצירת אומנות פונקציונלית המשקפת את הסגנון הייחודי שלכם ואת הצרכים היומיומיים שלכם. בעזרת תכנון מדוקדק וליווי מקצועי תוכלו לעצב מטבח שיתאים בדיוק למידות החלל להעדפות האסתטיות שלכם ולצורת החיים שלכם.

 

מטבח בהתאמה אישית מאפשר לכם לבחור את החומרים הצבעים הגימורים והאביזרים שיעניקו למטבח שלכם מראה ייחודי ומותאם אישית. התוצאה היא מטבח חלומי פרקטי ומרשים שיהפוך ללב הפועם של הבית.

 

מטבחים באור עקיבא

מטבחים זולים באור עקיבא

אם אתם מתעניינים בשירות של בניית מטבחים זולים באור עקיבא אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק קטן. היעזרו בפורטל שלנו ושלחו את הפרטים שלכם דרך הטופס המקוון כך תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר למטבחים זולים באור עקיבא.

 

השוו בין הצעות המחיר שאתם מקבלים, העזרו במחירון המטבחים בפורטל המטבח שלי, ותופתעו לגלות שאתם יכולים לחסוך עשרות אחוזים במחיר של השירות.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

כך תבחרו נגר מטבחים באור עקיבא

רוצים לבחור נגר מטבחים באור עקיבא? הנה כמה טיפים:

  • מחיר השירות: בעבור כולנו אחד מהפרמטרים המשמעותיים בקבלת ההחלטה על בעל המקצוע אשר ילווה את תהליך השיפוץ במטבח הוא המחיר. קבלו מספר הצעות השוו ביניהם ובדקו איזו הצעה הכי משתלמת.

  • זמינות לעבודה: במקרים רבים נרצה לבצע את תהליך החידוש במטבח כמה שיותר מהר ולכן נרצה לאתר נגר מטבחים בקרית ביאליק אשר זמין לנו באופן מיידי.

  • המלצות טובות: לאחר שמצאתם נגריית מטבחים כדאי שתקראו מעט המלצות חוות דעת וביקורות על בעל המקצוע כך תדעו אם הלקוחות שלו יצאו מרוצים בסופו של התהליך.

  • עבודות קודמות: לפני שאתם בוחרים נגר מטבחים כדאי שתבדקו את תיק העבודות שלו. האם הוא ביצע פרויקטים שמצאו חן בעיניכם? שימו לב לרמת הגימור של הארונות המגירות ושאר הפריטים.

חידוש מטבחים באור עקיבא: כל הטיפים המנצחים

הנה מספר טיפים מעולים שיעזרו לכם בחידוש מטבחים באור עקיבא:

  • השראה: אספו רעיונות לעיצוב המטבח שלכם: תמונות של פריטים שאהבתם, דוגמאות של שיש, צבעים לדלתות הארונות ועוד.

  • תכנון: תכננו מראש את מיקום כל פריט במטבח וודאו שיש מספיק מרווח בין מוצרי החשמל.

  • מגירות: שקלו לשלב מגירות במקום דלתות בארונות המטבח כדי לאפשר גישה נוחה לתכולה.

  • מיקרוגל: מקמו את המיקרוגל בגובה נוח לשימוש בדרך כלל כ-40 ס"מ מעל השיש.

  • תאורה: שלבו תאורה טובה באזור המטבח במיוחד מעל השיש והכיריים כדי להאיר את משטח העבודה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

בניית מטבחים באור עקיבא: נגר או חברת מטבחים?

לנגר פרטי יש יתרונות בולטים בבניית מטבחים באור עקיבא כמו היכולת להתאים את המטבח באופן מדויק לצרכים ולרצונות שלכם וליצור פריטים ייחודיים שאינם מוצרי מדף סטנדרטיים.

 

לעומת זאת בחירה של מטבח מחברת מטבחים באור עקיבא והסביבה מאפשרת לכם לראות את המוצרים המוגמרים פיזית באולם התצוגה ולקבל תמונה ברורה ומוחשית של התוצאה הסופית.