איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

חיפוי זכוכית למטבח בנתניה

רוצים לשדרג את המראה של המטבח שלכם? הגעתם למקום הנכון. מה היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח וכמה זה עולה? המטבח שלי עם כל הטיפים החמים.

מה היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח בנתניה?

חיפוי זכוכית למטבח בנתניה הוא פתרון עיצובי ופרקטי כאחד, המציע מגוון יתרונות. בראש ובראשונה, הזכוכית מעניקה מראה מודרני ויוקרתי למטבח, ומגיעה במגוון רחב של צבעים ועיצובים להתאמה אישית. בנוסף, היא קלה לניקוי ותחזוקה, עמידה בפני כתמים ולכלוך, ואינה סופגת נוזלים או ריחות.

 

הזכוכית המשמשת לחיפוי היא עמידה בפני חום ושריטות, ומבטיחה עמידות לאורך שנים. יתרון נוסף הוא האפשרות להתקנה מהירה ופשוטה. חיפוי זכוכית גם תורם להיגיינת המטבח, שכן הוא אינו צובר חיידקים ועובש. בנוסף, הזכוכית מחזירה אור ומעניקה תחושה של מרחב ואווריריות במטבח.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

סוגי זכוכית חיפוי למטבח בנתניה

אלו הם זכוכיות חיפוי למטבח בנתניה:

  • חיפוי חלבי: זכוכית חלבית היא סוג של זכוכית אטומה בעלת גוון לבן חלבי. היא מאפשרת לאור לעבור דרכה אך מטשטשת את התמונה מעברה השני. כל זה יוצר נוכחות מרשימה מאוד במטבח ומעניק לו מראה יוקרתי.
     

  • חיפוי מעוצב: חיפוי קיר מעוצב הוא חיפוי עם הדפסה מיוחדת בטכנולוגיה חדישה על גבי הזכוכית. כך ניתן ליצור מגוון רחב של עיצובים וטקסטורות בטעם אישי, שזה יתרון משמעותי.
     

  • חיפוי מט: זכוכית מט היא זכוכית בצבע אחיד בגוון לא מבריק. זכוכית כזו מעניקה למטבח מראה קלאסי ואחיד.
     

  • חיפוי שחור: זכוכית שחורה מתאימה במיוחד למטבחים שבהם נוכחים יותר מידי צבעים. היא מאזנת את העיצוב ומעניקה למטבח מראה יוקרתי מאוד.
     

חיפוי זכוכית שחורה למטבח בנתניה

מהו מחיר חיפוי זכוכית למטבח בנתניה

מחיר חיפוי זכוכית למטבח בנתניה משתנה בהתאם לסוג הזכוכית וגודל השטח שאותו מחפים:


מחירון חיפוי זכוכית למטבח בנתניה

מחיר חיפוי זכוכית שחורה בנתניה

1,200 - 1,330 ש"ח למטר
מחיר חיפוי זכוכית עם הדפסה

1,860 - 1,920 ש"ח למ"ר
מחיר חיפוי זכוכית חלבית בנתניה

860 - 1,120 ש"ח למ"ר
מחיר חיפוי זכוכית לקלפה

320 - 390 ש"ח למ"ר

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

 

לאור העובדה שטווחי המחירים גדולים, חשוב לציין שבעל המקצוע יוכל לקבוע את המחיר הסופי אך ורק באמצעות ביקור מקדים אצלכם בבית. כך הוא יוכל לתת לכם הצעת מחיר מסודרת שכוללת את כל המרכיבים של העבודה.

השוואת מחיר לחיפוי קיר זכוכית למטבח בנתניה

אז אם אתם רוצים להעניק למטבח שלכם מראה יוקרתי, אין ספק שחיפוי זכוכית יתאים לכם. יחד עם זאת, רגע לפני שאתם ממהרים להכניס את היד לכיס, אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולבדוק מה המחירים המקובלים בשוק.


שלחו כעת באתר את הפרטים שלכם ותקבלו עד 3 הצעות מחיר משתלמות לחיפוי קיר זכוכית למטבח בנתניה. השוו בין ההצעות שאתם מקבלים ותוכלו לחסוך עשרות אחוזים במחיר של השירות.